Sunday 1 January 2012

1st anniversary



Elopz smua.. Dalam sedar tak sedar.. Ingat tak ingat.. Ngigau tak ngigau.. upenye dah setahun Wendy berblogging.. Happy 1st anniversary I'm Bluewendy.. (^_^)


Walaupon blog nih banyak benda yang merapu.. Tapi Alhamdulillah dan time kaseh kat korang smua coz sudi membaca, mengomen, menziarah dan meng'up'kan lagi trafik I'm Bluewendy nih.. Saya disini amatlah terharu dan ingin mengucapkan ribuan terimak kasih daun keladi.. Sudi-sudi lah singgah lagi.. *macam ucapan selamat hari raya lah plakkan..* Tanpa korang smua, I'm Bluewendy nih tak bermakna..Serius!




header pertama I'm Bluewendy.. sangat nakal di situ..=.="


header kedua.. Sangat biru di ditu..=.="


Dalam blog nih lah wendy banyak luahkan perasaan, bagi pendapat dan share pengalaman ngan korang smua.. walaupon kadang-kadang benda tuh tak penting pon, tapi ade jek yang nak di updatekan kan.. Dalam sedar tak sedar, banyak yang telah kita belajar dalam kehidupan nih kan..


Hanya dalam setahun, banyak ilmu, pengajaran yang kita dapat. Harap smua itu lebih mendewasakan kita.. Okies lah, Sama-sama kita menuju kearah kejayaan!! Jumpa di kemuncak kejayaan smua..
Love u All~ adios.

3 comments:

  1. kita akn rase lebey tenang bila berkongsi dgn org lain kn..heee

    ReplyDelete
  2. sem0ga blog nie berkekalan.. hihihi
    salam ziarah ;)

    ReplyDelete
  3. Teruskan berblogging oke cik bluewendy! ♥♥♥♥

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..