Saturday, 19 November 2011

Day Three: 8 things I hate

8 benda yang Cik wendy benci...

1. Penipu
2. Talam dua muka
3. Tak tepati masa
4. Curang/tak jujur/men kayu tiga
5. P beli kasut, then takde saiz..=.=" 
6. Tengah2 makan, tiba2 ade lalat/serangga lam mknn.. 
7. Orang yang cakap besar
8. Orang yg berfikiran negatif..


Fuhhh.. Memang tak suke kelapan-lapan benda nih.. Dan Cik Wendy ase smua orang pon tak suke jugak kan bila dirinya di tipu, tikam dari belakang, dikhianati dan sangat-sangatlah tak suka bila orang tuh annoying, bercakap besar, konon nye boleh buat itu ini, padahal satu habuk pon takde.. Pastu bila orang tuh sangat negative thinker.. Bila kita nak buat itu ini, smua tak boleh.. nanti jadi itu lah, jadi ini lah.. Bila kita cakap dan bagi pendapat, smua tak kena lah..=.="




Uhhh.. ignore jek lah orang2 cam tuh, tak payah muncul dalam hidup nih..kih3.. Yang pasal benci bila p beli kasut then takde saiz tuh, memang slalu pon terkecewa bila p beli kasut..hahaha..kaki ku kan besar..=P Pastu yang makanan ade lalat/serangga..hurmm.. Memang acap kali gak terjadi kat Cik Wendy, walaupun pon benci bila kejadian itu berlaku, diri nih, takde lah plak mengamuk satu kedai..hahaha..


Pape pon, Cik Wendy takde lah benci seseorang itu 100%, cuma tak berkenan skit jek lah ngan perangai macam tuh, klu yg bleh nasihat tuh, Cik Wendy nasihat, klu yang tak leh tuh, mampos ko lah nak wat pe.. hahaha.. Janji tak ganggu hidup aku..=.=" 

k lah, batuk2 agi nih.. lom bape nak sehat.. Adios~ take care.>.<




3 comments:

  1. huhu..benci tu tandanya sayang..weeeee

    ReplyDelete
  2. hehe... errr sy tkkan kecewakan anda... :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..