Thursday 14 July 2011

Btol ke klu kita wish ape2 kat FB di makbulkan??

Selamat malam gadis gorjes n jejaka tampan.. Korang dah dinner lom malam nih?? Klu lom tuh, p dinner cepat2.. Jangan duk gatai nak supper dupper nih, tak elok untuk kesihatan auw.. mau jadi gout nanti susah auw.. Mase muda2 nih lah nak kena jaga kesihatan kan, bila tua nanti takde lah terpeleok jek kat umah..huhuhu.. Moga2 sihat yg di anugerahkan berkekalan.. Amin..(^_^)


Berbalik pada tajuk di atas, korang percaya tak, klu korang wish something kat FB, wish korang tuh akan termakbul..!! Btol..!! korang jangan tak percaya.. try lah wish kat FB tuh skang, InsyaAllah esok, esok, esok, n esok termakbullah.. InsyaAllah (klu di izinkan Allah) huhuhu.. Hah??? Apa?? Cik Bluewendy tipu?? korang tak caye ke? meh tunjuk bukti meh..


Nih Cik Bluewendy sampaikan hasrat Cik Bluewendy, tiba2 smalam terasa nak makan KFC kan, pastu post la status kat FB, yang komen2 tuh, adik2 angkat Cik Bluewendy..Siap nak belanja2 agi kan.. kih3..Okies2.. nak di jadikan termakbulnya hasrat Cik Bluewendy nih, tibe2 petang smalam Kak Ipar Cik Bluewendy ajak p bank n ...


Kak Ipar: "Ain, p siap2 nak p KFC.."
Aku: "Hah..??" tergamam seketika..aik? tak kan lah..
Kak Ipar: "cakap nak makan KFC kan.."


Aku: Fuuuhhh!! die bace ke ape yg aku tulis kat FB tuh? hahahaha..


Okies! dari situ lah termakbulnya wish Cik Bluewendy.. hahahaha.. Syiiiiiooookkkkkk sgt2 okies!! Klu korang nak wish termakbul, post la kat FB, manelah tau, Ayah, Mak, Ebu, Papa or Mama korang terbaca ke kan, Abg2 ke, Kakak2 ke yg bace.. klu dieorang baik ati ari tuh, mesti dieorang ajak.. hehehehe.. Jom usha gambar p KFC semalam...(^_^)




Si Danish dapat Bumblebie..(btol ke aku eja nih) HOHO.. Cik Bluewendy dapat makan X-Meal Deluxe! Memang kenyang gilersss... pastu makan nugget agi.. mmg sedap nugget KFC tuh, pastu dapat usha2 Pokwe2 kat KFC tuh kan, hensem2 plak kan.. sampai tersasul Mamat tuh ambik order smalam..


Mamat KFC: "Ye kak, nak order apa?" (die panggil aku kak, aku muda agi lah!!)
Aku: "Eskrem Milo satu"
Mamat KFC: "Air Milo nak panas ke sejuk??"
Aku: "Bukan air Milo, Eskrem MILO.."  =.="
Mamat KFC: "Eh, okey2.. nak minum sini ke?? Eh, bukan2, nak makan sini atau bawak pulang??"
Aku: "Makan sini...."


Dah bayar apa smua, ngan aku tangan ngah comot agi, coz ngah makan2 tuh, Si Danish nak eskrem agi.. So, p jek beli tanpa membasuh tangan terlebih dahulu.. Bila nak ambik wit baki tuh, bleh plak wit tuh teraburkan, coz aku tak tau nak ambik cam mana wit tuh, coz malu tangan ngah comot! hahaha... kutip lah jugak mamat tuh wit yg terabur tadi.. Kui3.. Pastu, aku blah n tergelak2 lam hati *Senyum sorang2* 


Dah kenyang makan KFC, kitaorang p melepak kat Taman Layang-Layang plak.. HOHO.. Si Amani nanges jek lam kete coz tak nak duk ngan Cik Bluewendy.. nak p kat Ummi die, padahal Ummi die ngah drive.. Sabor jek lah kan.. Sampai jek kat Taman tuh, maka, bermain lah si Danish..Usha pic jek lah ek...





Owh HERO ku.. jalan dah gangster dah kan.. Alhamdulillah atas rezeki yg Cik bluewendy dapat hari semalam dan hari ini.. Apabila apa yg kita hajatkan termakbul, bersyukur lah, jika ia tak termakbul, bersabarlah keran Allah mahu menguji akan kesabaran kita...(^_^) Cik Bluewendy rasa sangat bertuah apabila mempunyai anak2 kecil ini yg dapat memberikan senyuman di hari2 Cik Bluewendy kebosanan dan sedih.. 

Ari nih, Cik Bluewendy harap keputusan Cik Bluewendy putuskan btol.. Korang doakan Cik Bluewendy sentiasa bahagia okies..(^_^) Time kaseh korang.. Sayang korang sgt2.. k lah, Selamat Malam, Tido Lena2..



7 comments:

  1. blh ah belanje gua plak! hahahaha

    ReplyDelete
  2. esok cunndaa nk post nk makan pizza lah kat fb, ade orang kisah ke tak..hahahhaaa

    ReplyDelete
  3. Gua Tertidur: hahaha..insyaAllah.. ade rezeki..:P

    Cundaa: hihihi..try lah cundaa mane tau ade rezeki..kih3..=)

    ReplyDelete
  4. klo sy post status nk kawen.. agk2 hari tuh ad org msk minang x? hehe

    ReplyDelete
  5. untung ler kak ipar blanje... hOhO

    ReplyDelete
  6. toblerone: hahaha...insyaAllah..ade rezeki tuh, ada lah yg masu minang tuh..hehee

    Abu: nak tunggu awak plak yg blanja nih..hehehe

    Buih2 Cinta: eheheh..mmg Siiioookkk!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..