Saturday 2 April 2011

Cinta Kain Putih - Putra

Ku jalan sendiri tiada tempat
Untuk menanti
Tiada mu aku menyepi
Bayanganmu aku mencari...

Ku sangkakan hujan
Tapi taufan datang melanda
Ku mencari tanpa pegangan
Dan tersungkur di ketepian

Kain putih yang kuberi padamu
Kini pudar warna-warnanya
Kuselimut di atas ikal rambutmu
Kian jatuh terus cecah ke bahu...

Ku mencari bayangmu tiada
Di langit biru di lautan api
Kau hilang dan semakin jauh
Hujung dunia kita berjumpa

Bila ku lihat kau dihancur
Bagaikan luruh bunga yang gugur

Kusunting dirimu
Kan kugenggam hatimu itu
Kan kujaga wahai bungaku 
Kau kan tumbuh subur mewangi

Kau mekarlah wahai mu bunga 
Subur menguntum ditaman hati
Kau hilang dan semakin jauh
hujung dunia kita berjumpa

-------------------------------------------------------------------------------------

Lagu nih pernah kita sama2 hayati dahulu...
Aku mintak maaf coz telah menjadi bunga yg gugur..dan tak dapat tumbuh subur mewangi lagi. 
Btol kate2 ko, Sayang diri sendiri sblom sygkan org len..skang aku dah rase balasan nye. 
Time Kaseh kerana sudi mengingatkan aku, aku respect ko macam abg aku. Walaupon aku dah jd mcm nih, ko still lagi tak leh lupakan aku dan still nasihat kan aku. Lupakanlah kenangan kita selama 5 tahun itu, dan bukakanlah hati ko tue, untuk terima org len. Tak yah lah ko nak tunggu aku lagi, coz aku takkan biarkan ko trima diri aku yg macam nih.. Time Kaseh abg!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..