Monday 28 February 2011

Kejujuran

Setelah hati ini mempunyai kekuatan untuk mencintai mu, aku kuatkan hati untuk mempercayai dirimu..
tapi sekali lagi hati ini di uji..kejujuran yg kamu pamerkan, tak la sejujur mane.. aku keliru, aku bagaikan di perbodohkan.. cinta yg di beri bagaikan mainan semata2..perlukah aku bertahan? atau perlukah aku mengalah?
aku kuatkan diri ini lagi.. aku masih tidak dapat memahami hati mu itu lagi.. terlalu bnyk rahsia yg kamu sembunyikan dari aku.. aku tidak mahu ade rahsia antara kita..kenapa kamu buat aku begini?? kenapa kamu masih mau menyimpan semua kenangan kamu dulu? kamu masih sygkan die lagi kah?? aku tak mengharapkan ape2 dari kamu, aku hanya mahu kejujuran dari diri mu, dari hati mu.. supaya ikhlas menyayangi diri ini. Terima kaseh atas kejujuran mu selama ini, kerana jujur mu itu hanya satu dusta... well done!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..